1e Vespazoektocht

Beste leden,

Het Corona-tijdperk doet een mens serieus nadenken. Ook het bestuur heeft heel veel nagedacht over de mogelijkheden om als club iets te organiseren.

Door de beperkingen zijn we uiteindelijk uitgekomen op een eerste Vespazoektocht. Laat het duidelijk zijn dat het eerder een combinatie is van zoektocht en een mooie Vesparit.

Deze is beschikbaar vanaf 01 mei 2021 tot en met 31 augustus 2021 en is enkel voor leden van Vespaclub Roeselare.

De Vespazoektocht wordt gereden op GPS. De route en wedstrijdformulier kan worden opgevraagd door een mail te sturen naar info@vespaclubroeselare.be

Voor leden die niet in het bezit zijn van een GPS, stelt het bestuur voor om een “ buddy “ te voorzien. Dit betekent dat er een bestuurslid meegaat en de rit voorrijdt.
Meer info hierover is terug te vinden in de bijlage Reglement VCR Vespazoektocht.

U kan deze rit gerust in groep rijden ( wel volgens de Coronaregels uiteraard ) en elk apart de vragen beantwoorden.

PS Leden die niet beschikken over een printer kunnen ons een mail sturen en vragen om de formulieren per post op te sturen.

Hieronder kunt U het reglement downloaden:

Reglement vespazoektocht 2021 (224 downloads )