Roeselrit 2021

Op zondag 19 september 2021 wordt de open bepijlde rit “Roeselrit editie 2021” gereden. Dit is een organisatie van Vespa Club Roeselare en wordt opnieuw een verrassende rit  langs Westvlaamse landelijke wegen, en is toegankelijk voor alle Vespaliefhebbers.

Er zijn onderweg tal van mogelijkheden om de innerlijke mens te versterken.

De start is voorzien vanaf 10u tot 12u aan ons clublokaal café “Bourgondisch Kruis”, Beversesteenweg 470, Roeselare.

Deelnameprijs is €12 per deelnemer, daarin zijn 3 consumpties en een ontbijt voorzien. (Ontbijt: koffie + koffiekoek en enkel bij voorinschrijving!)
Er is een leuk aandenken voor de eerste 150 deelnemers.
Plaats wordt voorzien voor auto’s met aanhangwagen.

De route zal ter plaatse beschikbaar zijn voor Garmin & TOM TOM

Inschrijven kan door onderstaand formulier in te vullen

Le dimanche 19 septembre 2021, il ya la balade flêché: “Roeselrit 2020”, c’est une organisation  du Vespa Club Roeselare. Denouveau une balade étonnante via les polders rurale et accessible pour tous les amateurs de vespa.

Durant la journee, il y aura moyens de boire et manger.

Le départ est prévu entre 10h et 12h. prés de notre local café “Bourgondisch Kruis”, Beversesteenweg 470, Roeselare.

Prix d’inscription est 12,00 euro par participant, avec 3 consommations et petit déjeuner inclus. (petit déjeuner: café avec un gâteau au café uniquement avec pré-inscription)

Un souvenir agéable pour les premiers 150 inscriptions.

Il y a un parking prévu pour les voitures avec remorque.

La route sera disponible pour Garmin & Tom Tom.

Vous pouvez vous inscrire en remplissant le formulaire ci-dessous:

Geen velden gevonden.