Tour Fraise 18/05/23

Hallo VCR vrienden,

Het seizoen dendert voort. Op donderdag 18 mei 2023 hebben wij in de namiddag een ritje gepland.

Niet zomaar een ritje maar de “Tour Fraise”.

Dankzij lid Jurgen Vanlerberghe kunnen wij een bezoek brengen aan een aardbeienbedrijf in Hooglede.

Daar krijgen we een uitleg over het bedrijf met aansluitend een “ coupe fraises “. Met verse aardbeien welterverstaan.

Voor dit alles vragen wij een deelnameprijs van 10,00 euro. Ter plaatse kan er ook een drankje genuttigd worden.

Inschrijven is nodig en dit kan via onderstaand formulier en dit tot en met maandag 15 mei 2023.

OPGELET !!!

Alle leden mogen één of meerdere personen meebrengen naar de deze rit. Dit werd eerder vermeld in de nieuwsbrief van de maand mei.

Deze personen mogen GEEN LID ZIJN van een andere Vespaclub en in het bezit zijn van een Vespa. Het is ook toegestaan dat hij/zij als bijrijder meerijdt.

Verzamelen op de grote parking aan ons lokaal om 13.15u. Vertrek om 13.30u voor een ritje van +/- 70 km.

Team VCR.

De inschrijvingen voor dit evenement zijn afgesloten