Lid worden / lidmaatschap hernieuwen

Wil je lid worden van Vespaclub Roeselare? Dat kan, enige vereiste is dat je in het bezit bent van een Vespa (recent of vintage type), met een cilinderinhoud van minstens 125cc. Vul hieronder je gegevens in en stort je lidgeld op: IBAN: BE14 3631 3260 3383 met vermelding van “lidgeld 2024 + je naam.

Inschrijvingen zijn slechts geldig na correct invullen van het formulier én storting van je lidgeld. Indien één van beide ontbreekt (formulier en/of lidgeld), zal je lidmaatschap niet verwerkt kunnen worden.

Het lidgeld bedraagt 30€, leden worden ruimschoots op voorhand op de hoogte gehouden via mail van alle komende activiteiten. Je kan ons ook volgen op facebook.

Ieder lid ontvangt een persoonlijke lidkaart en een opnaaibadge “Fanatico” van het komende VCR-seizoen. Deze zullen worden overhandigd bij de eerstvolgende gelegenheid.
Nieuwe leden ontvangen tevens een VCR-sticker.

Je kan ook lid worden van bfov – Belgische Federatie voor Oude Voertuigen.
Gelieve in dat geval dan het selectievakje aan te vinken. De prijs bedraagt 6€ per jaar bovenop het VCR-lidgeld.

Personen die het formulier “lid worden” invullen verklaren zich akkoord met het huishoudelijk reglement.

*Ook leden die zich opnieuw wensen in te schrijven kunnen dit doen door volgend formulier in te vullen.