Eindeseizoensetentje 2023

Beste Vcr-vrienden,
Vespaseizoen 2023 was weer gevarieerd in al zijn vormen. Heel gezellige momenten, minder mooi weer, dan weer zeer warm weer.
Maar op elke organisatie een zeer talrijke opkomst.Het bestuur kijkt er alvast naar uit om zoveel mogelijk leden te verwelkomen. We hebben alvast een primeur voor onze club in petto.
Het etentje gaat door op zaterdag 25 november 2023 in zaal Den Hazelt, Pastoor Slossestraat 1 in Rumbeke (Roeselare).
We verwelkomen u graag vanaf 18.30u en serveren voor u het volgende:

Receptie met hapjes

Duivelsgebraad met warme en koude groenten + kroketten

Koffie en dessert

Daarbij zijn de dranken inbegrepen. Dit alles voor de prijs van 35,00 euro per persoon, voor de niet-leden is de prijs 40,00 euro per persoon.Gedurende de avond blikken wij terug op het jaar 2023 met het jaaroverzicht, de grappige momenten, de smakelijke momenten, ….

Inschrijven kan tot 20.00u op dinsdag 21 november 2023!!! via onderstaand deelnemingsformulier:
Betaald is ingeschreven!

Met sportieve groeten