Nieuwjaarsreceptie 2023

Beste Vespa liefhebbers,

Een nieuw jaar, een nieuw Vespaseizoen, bijgevolg is er ook een Nieuwjaarsreceptie.
Altijd een fijn weerzien met de leden en de verwelkoming van nieuwe leden.

Dit jaar bieden wij onze leden het volgende aan: frietjes ( à volontè ) en verschillende sauzen met brochette, frikandel en kaaskroket naar keuze!!! Dus eten op voorhand hoeft niet

Wij verwelkomen u graag op vrijdag 24 februari 2023 om 19.00u in zaal Den Hazelt, Pastoor Slossestraat 1, 8800 Roeselare.

Alle leden, en eventueel hun/haar wederhelft, zijn van harte welkom.

Voor de leden bieden we deze receptie gratis aan, voor niet-leden vragen een kleine bijdrage van 10,00 euro.

Wij overlopen ook graag met jullie de kalender 2023 die de bekende recepten bevat maar ook enkele nieuwigheden. Zoals ze zeggen,” voor elk wat wils “.

Om organisatorische redenen vragen wij om vooraf in te schrijven. Dit kan tot en met zondag 19 februari 2023.
Dat kunt u doen ( bij voorkeur ) via onderstaand inschrijvingsformulier.

Tot vrijdag 24 februari 2023!

Het VCR bestuur

Inschrijvingen zijn afgesloten