Nieuwjaarsreceptie 2024

Beste Vespa liefhebbers,

Een nieuw jaar, een nieuw Vespaseizoen, bijgevolg is er ook een Nieuwjaarsreceptie.
Altijd een fijn weerzien met de leden en de verwelkoming van nieuwe leden en kennismaking met de sponsors.

Dit jaar bieden wij onze leden een uitgebreide receptie aan. U hoeft dus niet te komen met een volle maag.

Wij verwelkomen u graag op vrijdag 23 februari 2024 om 19.00u in zaal Den Hazelt, Pastoor Slossestraat 1, 8800 Roeselare.

Alle leden, en eventueel hun/haar wederhelft, zijn van harte welkom.

Voor de leden bieden we deze receptie gratis aan, voor niet-leden vragen een kleine bijdrage van 10,00 euro.

Wij overlopen ook graag met jullie de kalender 2024. En blikken ook eventjes terug op het afgelopen jaar 2023.

Om organisatorische redenen vragen wij om vooraf in te schrijven. Dit kan tot en met maandag 19 februari 2024.
Dat kunt u doen ( bij voorkeur ) via onze website www.vespaclubroeselare.be via het inschrijvingsformulier.
Of door een mail te sturen naar erwin@vespaclubroeselare.be met vermelding van het aantal personen ( leden en niet-leden ).

Tot vrijdag 23 februari 2024!

Het VCR bestuur

De inschrijvingen zijn afgesloten